måndag 17 november 2008

Jobbigt

Att skriva ner min familjs och mina egna upplevelser var något som förväntat skulle bli svårt, men inte lika svårt jag trodde.
Det är lika tungt att uttrycka sig varje gång ska ni veta. Därför vill jag bara uppmärksamma er att det kan hända att jag blir inaktiv ett tag då och då som ni tydligen märkt. Vill att ni ska veta att jag fortfarande är kvar och inte slutat blogga. Alla behöver en paus.
Även studierna har tagit mycket tid senaste tiden, men jag kommer igång snart igen och jag hoppas att ni fortsätter följa min blogg!
Som ett plåster på såret tipsar jag om denna otroligt vackra live konserten som kan få en att gråta, ett mästervärk!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får rysningar!Din playlist får mig att springa till och, krama om dig och sen gå därifrån.

Wow!Kommer helt utan tvekan att följa din blogg.

Får man fråga, hur man gör för att ha playlist på sin blogg?!

Önskar dig all lycka med bloggandet.

Anonym sa...

Fin blogg, känner med dig i dina texter.

Fredsduvan sa...

Gino Abdullah:

Tack! :D

En playlist kan du fixa på.
http://www.myflashfetish.com
Gå in på sidan och registrera dig och sen är det bara att köra på.

mrs_a

Tackar :)

Anonym sa...

Ditt och din familjs livsöde griper mig verkligen och musiken var fantastiskt vacker.
Följer din blogg och kommer att sakna dig.
Önskar dig all lycka! :)

Anonym sa...

tänk på att du bor i vårt fina land sverige och inte vara missnöjd, annars förtrycker vi dig här med.